.
.


لینک ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترفند< تازه های فنّاوری < عکس .......... و آدرس hess.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 191
بازدید کل : 63487
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1




دسته بندی <-PostCategory->

این روزها استفاده از حافظه‌های فلش و‌ هارددیسك‌های اكسترنال روز به روز در حال گسترش است. تا به حال نصب ویندوز روی لپ‌تاپ‌های نو را دیده‌اید؟ آیا توجه كرده‌اید كه فروشندگان لپ‌تاپ این روزها چقدر سریع در مدت زمان چند دقیقه با اتصال یك‌ هارددیسك اكسترنال به لپ‌تاپ مورد نظر شما سیستم‌عامل و برنامه‌های مورد نیاز را روی آن نصب می‌كنند؟ به این نكته كه این كار بدون نیاز به سی‌دی یا دی‌وی‌دی صورت می‌گیرد و سرعت نصب ویندوز نیز بسیار سریع‌تر از نصب از طریق دیسك‌های نوری است، توجه كرده‌اید؟

این هفته قصد داریم نرم‌افزاری را به شما معرفی كنیم كه با استفاده از آن می‌توانید دیسك‌های نصب ویندوز و دیگر دیسك‌های مورد نظرتان را كه دارای قابلیت بوت هستند، به حافظه‌های فلش یا دیگر تجهیزات حافظه یو‌اس‌بی منتقل كنید تا بدون نیاز به درایوهای نوری بتوانید به كمك حافظه فلش یا ‌هارد اكسترنال خود، با سرعت بالا نسبت به نصب ویندوز یا انجام امور دیگر اقدام كنید.

بوت با فلش!

نرم‌افزار پیشنهادی ما FlashBoot نام دارد. این نرم‌افزار شما را قادر می‌سازد تا براحتی حافظه‌های فلش را به حافظه‌هایی با قابلیت بوت كه در اصطلاح به آنها (bootable) گفته می‌شود تبدیل كنید. به كمك این قابلیت شما می‌توانید دیسك‌های مختلف اعم از نصب ویندوز، دیسك‌های اضطراری بازیابی اطلاعات، بازیابی رمز عبور سیستم‌عامل و... را كه همگی با قابلیت بوت سر و كار دارند، به حافظه فلش خود منتقل كنید و هرجا كه به آنها نیاز داشتید، بدون نیاز به درایو نوری، با سرعت بسیار بالا از آن استفاده كنید.

چرا حافظه‌های یواس‌بی؟

با مشاهده این نرم‌افزار، سوالی كه برای خیلی از كاربران پیش می‌آید این است كه چرا اصلا دیسك‌های نوری با قابلیت بوت را به حافظه‌های یواس‌بی بوت تبدیل كنیم؟ در ادامه برخی دلایل این كار را شرح داده‌ایم كه عبارتند از:

ـ حافظه‌های یواس‌بی با قابلیت بوت برخلاف دیگر رسانه‌های ذخیره‌ساز، روش كار ساده‌تری دارند و دسترسی به آنها نیز ساده‌تر است. اگر بخواهیم این حافظه‌ها را با فلاپی‌دیسك‌ها مقایسه كنیم حجم بسیار بالاتر، سرعت بیشتر و امنیت اطلاعات در آنها قابل ذكر است. همچنین در مقایسه با دیسك‌های نوری (سی‌دی و دی‌وی‌دی‌ها)، قابلیت نوشتن اطلاعات روی حافظه به شما این امكان را می‌دهد تا براحتی از یك حافظه، سیستم‌عامل را بوت كنید و در همان حافظه نیز اطلاعات مورد نظرتان را كپی یا از سیستم‌عامل نسخه پشتیبان تهیه كنید، در صورتی كه انجام این كار روی دیسك‌های نوری امكان‌پذیر نیست. همچنین نوشتن موقت اطلاعات روی دیسك‌های نوری هزینه تهیه دیسك خام را برای شما دربردارد كه با انجام این كار روی حافظه‌های یواس‌بی این هزینه‌ها نیز از بین می‌رود.

ـ از دیگر دلایلی كه ضرورت استفاده از این نرم‌افزار را مشخص می‌كند، هنگام استفاده از نت‌بوك‌های موجود در بازار به چشم می‌خورد. همان‌طور كه می‌دانید اكثر نت‌بوك‌ها به دلیل اندازه بسیار كوچك و وزن كم، توجه بسیاری از كاربران را به خود جلب می‌كنند، اما در كنار این قابلیت‌ها، كاستی‌هایی نیز به چشم می‌خورد كه یكی از مهم‌ترین آنها نداشتن درایو نوری است! حالا فرض كنید یكی از این نت‌بوك‌ها را در اختیار دارید و می‌خواهید روی آن ویندوز نصب كنید یا رمز عبور ویندوز را فراموش كرده‌اید و قصد دارید به كمك دیسك‌های بوت بازیابی رمزعبور، مشكل
به وجود آمده را حل كنید. آیا وقتی درایو نوری برای خواندن دیسك شما وجود ندارد قادر به انجام این كار هستید؟

به نظر شما خرید یك درایو نوری و همراه داشتن آن در تمام لحظات علاوه بر داشتن هزینه، موجب افزایش وزن دستگاه شما و سختی در حمل و نقل آن نمی‌شود؟ در این گونه موارد نیز نرم‌افزار FlashBoot بهترین راه‌حل است، چرا كه براحتی می‌تواند دیسك‌های شما را به حافظه فلش‌تان منتقل كند تا بدون نیاز به درایو نوری، تمام كارهایی كه قصد انجام آن را داشته‌اید به انجام برسانید.

ـ علاوه بر موارد فوق، امكان استفاده از قابلیت بوت در مواقعی كه درایو نوری صدمه دیده یا دسترسی به آن محدود شده است، كاهش مصرف باتری در لپ‌تاپ‌ها، افزایش عمر مفید درایو نوری رایانه، گذر از محدودیت حجم موجود در دیسك‌های فعلی (بین 700 تا 4700 مگابایت) و... برخی از دلایلی است كه نیاز به استفاده از حافظه‌های یواس‌بی با قابلیت بوت را به شما نشان می‌دهد.

چرا فلش بوت؟

استفاده از این نرم‌افزار بسیار ساده است، طوری كه حتی كاربران مبتدی نیز می‌توانند با ویزاردهای كمكی نرم‌افزار دیسك‌های نصب انواع سیستم‌عامل اعم از ویندوز و لینوكس را به حافظه‌های یواس‌بی خود منتقل كرده و قابلیت بوت را نیز به آنها اضافه كنند.

همچنین كاربران حرفه‌ای می‌توانند به كمك این برنامه، دیسك‌های بوت مورد علاقه خود را ایجاد كنند و از امكانات دیگری همچون ساخت دیسك‌های بازیابی رمز عبور و ساخت دیسك‌های بوت اضطراری نیز بهره‌مند شوند.


چنانچه به استفاده از این نرم‌افزار علاقه دارید، می‌توانید آخرین نسخه آن را به طور رایگان (دارای محدودیت) از لینك زیر دانلود كنید:

http://www.prime-expert.com/flashboot/downloads/flashboot-latest-setup.exe    

همچنین نسخه بدون نیاز به نصب(پورتال) این نرم‌افزار نیز با مراجعه به لینك زیر قابل دانلود است:

http://www.prime-expert.com/flashboot/downloads/flashboot-latest-portable.zip


       

 


نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت8:12---18 خرداد 1390
سیلام مر30 که منو لینکیدی منم لینکوندمت بای تا های

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در سه شنبه 17 خرداد 1390برچسب:,  توسط حامد و شهاب 




درباره من
 دسته بندی